tråkigt

1. Nämn en skönhetsprodukt du inte skulle klara dig utan! Det skulle bli hudcreme/handcreme eller läppsyl. Hatar torr hud och läppar.

2. Vad kommer du att införskaffa till hösten/vintern?
Ingenting eftersom den snart är slut.

3. Nämn ett plagg eller en kombination av flera som vi aldrig kommer få se dig i. Haha, tror inte det finns något jag inte skulle kunna ta på mig. Bjuder på mig själv om det är så. Kan gå på pyjamas på stan om jag känner för det.

4. Vad gillar du bäst hos dig själv utseendemässigt? Mina ögon tror jag. De är stora och lätta att sminka + långa ögonfransar. Inga lösgrejer här inte.

5. Sveriges bäst klädda enligt dig. Haha, mig själv. Nej men jag vet inte. Alla passar i olika och är fina i det dom passar i.


6. Sveriges sämst klädda enligt dig.
Naken-Janne. Han har inga kläder och därför är han inte så bra klädd.

7. Nämn en bloggare som du tycker klär sig i din smak!
Kenza har fina kläder.

8. Vilket är ditt drömjobb?

Ett där man gör så lite som möjligt och tjänar så mycket som möjligt.

9. Vad är det som utmärker just din blogg och varför tror du att folk läser den?

Jag tror inte att det är några som läser den med tanke på den kassa uppdatering jag har. Bloggar ju bara om jag absolut inte har annar för mig.

10. Vad ligger högst upp på din önskelista just nu? Lite varmare väder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0