Listan här är mitt tidsfördriv.

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: det händer väll att jag gör det, måste rensa skiten ibland ju.

Titta på dig själv i spegeln: Jajamen! Ofta.

Gnälla:
Ja, det händer.
Skrika:
haha nja.
Sova:
Ja, älskar att sova.
Ha ångest: Hmm, ibland. Det är inte så ofta.

Skada dig själv med flit: Nej. Alla mina skador nu för tiden är på grund av min klantighet.

Ta mediciner du inte borde ta: Nej.

Vilja dö: Nej. Men gräva ner mig under jorden ibland i några få sekunder.

Drömma mardrömmar: Det var ett tag sedan sist.

Drömma sexdrömmar: Det händer.

Ta droger: Nej.

Försöka vara annorlunda: Nej, eller. Jag är mig själv, det räcker.

Klä dig i svart: Ja, svart är en av mina favoritfärger.

Gå till kyrkan: Varje söndag klockan åtta! Haha, nej.

Gå i skolan: Ja

Röka: Ja

Ha sex: Brukar och brukar. Det är ju inte regelbundet direkt.

Ljuga: Det beror på, inte ofta!

Hata folk: Hata är ett starkt ord

Lita på folk: Det beror på hur personen i fråga är mot mig.


VEM:
Saknar du: Ingen speciell

Vill du döda: Ingen
Rörde dig sist: Det beror på vad som menas med rörde. Men med vanlig beröring är det nog pappa

Vill du slå: Ingen som jag kan komma på

Kysste du senast: Pass
Vill du kittla: Haha va? Ingen

Kramade du sist: Mitt ex's mamma

Vill du prata med: Ingen speciell, pratar med dom som pratar med mig.

Skrek du på sist: Kommer inte ihåg.

Vill du vara som: vet inte, jag är mig själv. Det duger.

Sårade dig sist: Oj, minns inte.

Vill du bli galet full med: hmm, roliga människor iaf

Gjorde dig riktigt glad senast: hmm, var nog Dedde när hon fick mig att tänka på annat när en släkting dött för inte så länge sedan.

Fick du sms från senast: Cissi

Ringde dig senast: Cissi

Är vackrast på jorden: vill ju säga Dregen men han är inte vacker, han är bara grymt snygg.


HAR DU:
För många vänner: nej, kan man ha det?

Förföljelsemani: Haha, kanske när jag går hem själv mitt i natten från krogen.

Tvångstankar: Nej

Någon annan psykisk sjukdom: nej inte vad jag vet om iaf haha

Någon fysisk sjukdom: Aa

Någon skada: Jag är en vandrande skada

Färgat håret: Oja!!

Brutit några ben: Nej, har lyckats hålla mig så hel men en och annan stukning/vrickning har jag åstadkommit.
Några piercings: öron
Några tatueringar: ja en
Egen dator: ja
Bra självförtroende: Oftast ja men det kommer tillfällen då det svajar

Kysst någon: ja

Haft sex: Ja

Köpt kondomer: Ja

Tagit nakenbilder: Hahaha. Nja, nästan

Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej

Bjudit ut någon: Nej, eller kompisar på "dejt" men det gills nog inte

Varit kär: Ja

Dumpat någon: Ja

Stulit någonting: När jag var ung och dum ja, mååånga år sedan

Lämnat landet: Japp

Tuttat eld på nått: Haha aa

Gjort något olagligt: Ja

HUR:
Går du: Med en fot framför den andra och så skiftar det, haltar gör jag ganska ofta också

Svarar du i telefonen: Hallå?

Fördriver du tiden: Facebook, ps3 och film

Mycket pengar har du: Just nu har jag inte mycket

Tjänar du pengar: studiebidrag

Ofta diskar du: man har diskmaskin för en anledning

Ofta städar du: Inte så ofta som jag borde

Många stör du dig på: ett par stycken

Ofta träffar du din familj: Mamma och pappa varje dag, syster så ofta hon är hemma


TROR DU:

Att du kommer bli något: lätt hahaha nej skoja. Jag vet inte

På gud: nej

På rymdvarelser: Ensamma tror jag inte att vi är iaf

Att folk tycker om dig: Hmm, oftast ja men inte alltid kanske.

På ett liv efter detta: Vill tro på det iaf

Att fiskar kan tänka: Hmm, kanske

Att du kommer leva länge: Lever så länge jag lever, no big deal.


NÄR:
Var du hos doktorn senast: Var ett tag sedan men jag minns att det var när jag tog spruta mot cancer
Var du på fest senast: fest och fest, korvparty. Lördag.
Skrattade du senast: Idag skulle jag tro

Hade du sex senast: pass
Kramade du någon senast: idag
Pratade du i telefon senast
: För typ en halvtimme sedan
Fick du ett sms senast: 22.16 (kollade nyss)
Köpte du något senast: Idag, en Mer
Lyssnade du på musik senast: Idag på vägen till mammas jobb
Drack du alkohol senast: Lördag
Sov du borta senast: Lördag
Var du på IKEA senast: Minns inte
Rökte/snusade du senast: För typ en halvtimme sedan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0