paj

"I told myself I won't miss you
But I remember
What it feels like beside you"

I söndags så blev min studentklänning beställd. Så nu är det fixat, hoppas på att den passar bara annars har vi tid på oss att byta. Då är det bara skor och någon tröja kvar att införskaffa.

Jag sitter just nu och velar fram och tillbaka med mig själv. Ska jag orka ta mig till affären för att handla, jag vill baka. Det spöregnar ute. Men jag vill baka. Det blåser och är kallt. Men jag vill baka. Jag vill bli tjock. Jag vill bli en väldigt ung bullmormor som inte ens har barnbarn eller ens barn för den delen. Får singla slant eller dra lott med mig själv höhö.

Annars då? Inget roligt som hänt idag i alla fall. Skolan började och hade en lektion. Religion var det som stod på schemat idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0