Mitten av April och snön föll ner

"I never wanna leave, I'll never say goodbye"

Idag är det den 17 April och imorse/förmiddagen så föll snön sakta ner från vår himmel. Det var kallt och jävligt, men nu lyser solen som den ska.

Idag då, ingen bra dag. Började med att jag sov lite längre än jag borde för att slippa stressa på morgonen. Fick gå väldigt fort till bussen. Tele2 började sedan krångla väldigt mycket under eftermiddagen så jag kunde inte ringa, skicka eller ta emot sms. Klämde mig i dörren på bussen när jag skulle hem, nu är min arm inte kry.

Har även träffat på Dedde idag, myspys. Vi gick runt på stan och tog en pause på hennes mammas jobb för en kopp varm choklad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0