För över

Hej på er. För över alla mina bilder, skolgrejer osv till ett usb och minneskort osv. Det tar sin lilla tid. Förbereder den inför en tömning och uppdatering som ska ske imorgon. Får nya photoshop och alla dom programmen.

Igår, gjorde inte mycket. Mammas kompis Nettan var här. Jag, mamma och hon pratade. Sen på kvällen blev det att se första Jägarna med mamma och pappa.

Idag har vi vart hos mormor och firat min morbror som har fyllt år. Min andra morbror med hans familj följde sedan med oss hem för att käka. N ukan jag inte stava till det vi åt men nötcurry pataya. Asgott.


Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om ziperallen :) du får gärna rösta tummen upp på min bild här:) Skulle uppskatta det supermycket!Och blir ett plus i tävlingen ;)

http://sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-alexandra-johansson-uppsala-harlig-battur

2011-09-05 @ 15:53:32
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0