TRÖTT!!!!

Idag är jag riktigt trött. Ögonen svider, huvudet gör ont, lederna gör ont och kroppen orkar inte. Känns att det inte är långt kvar till sommarlovet. Har ännu inte fått något sommarjobb men jag söker på lite så får det gå som det går.

Måndag är jag troligtvis ledig eftersom det är en så där dag då alla som ligger efter får jobba. Trodde faktiskt att jag skulle få komma dit också men jag hade lämnat in det viktigaste. Skönt det så jag får en extra dag att sova ut.

Hur mår ni då? Bra? Dåligt? Hoppas på det bästa.


Bild från när vi körde lite agillity på hemmiljö med Mira. Hon älskade det!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fiiiin blogg!! :) <3

2011-05-23 @ 13:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0