Ny vecka

Måndag, det innebär en ny vecka. Skulle summera min helg igår. Det gick inte att publicera någora inlägg, fel på blogg.se kanske? Jag gör därför en kort berättelse här om helgen som varit då:

Fredag: Chill hemma med grillning. Hockey på kvällen med Cissi. Somnade tidigt.
Lördag: Upp tidigt, stod på loppis med mamma. Hemma igen sen så fick jag ett sms från Cissi: Fest ikväll hos Jonas. Jahapp, hon kom hit senare så fixade vi oss efter att jag hade ätit. Drog dit och där var det ös. Ringde Jesper när jag skulle hem för han ville att jag skulle komma. Trodde inte att han skulle vara vaken vid halv tre men det var han så drog dit. Somnade direkt.
Söndag: Vaknade utav ett paradtåg ute på stan, inte så roligt. Åt frulle. Mötte upp mamma och hunden vid OKQ8 typ. Drog hem till mig och grillade korv mm. BB på kvällen. Söndagen var ganska händelselös.

Idag var det skola. Cissi och jag hade allsång till Backstreet Boys - I Want It That Way. Så vackert, host. Slutade vid halv tolv och då drog jag hem och solade ett par timmar.

Nu väntar jag på min mamma och pappa. Vi ska ut till Strand och Carin för att hämta massor med rabarber. Kanske blir en paj ikväll, om vi köper margarin. Annars får det bli till helgen.

Ha det bra sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0