Filip & Fredrik

Sitter i köket, är färdigfixad och allt. Har nyss ätit en risifrutti, gott. Snart ska jag ut med hunden och sen gå till bussen. Idag blir det att åka till Stockholm för att gå på tv-inspelningen av Filip och Fredriks nya show. Det ska bli rätt så kul.

Kommer att komma hem sent ikväll men som tur är så har jag sovmorgon till halv tolv imorgon. Har i alla fall laddat mobile nmed musik nu så att jag har något att göra på bussen. Cissi och jag ska även köpa lite godis nu på morgonen, blodet behöver sitt socker för att kroppen ska orka vara vaken idag.

Nehe, blanda lite juice och borsta täderna + packa väskan med nödvändigheter nu. Ha det bra alla. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0