Trevligt midsommar

Hallå på er. Trevlig midsommar. Hoppas på fint väder, vi lyckades förra året Sverige, gör oss inte besvikna iår. Har ni planer? Fest, middag, hemmakväll? Jag ska äta mat här hemma med trevligt folk, familj, lite släkt och vänner + Cissi men hon är ju typ en del utav familjen. På kvällen vet jag inte vad som händer men något borde det ju finnas att göra. Annars får man väll hitta på något själv.

Jag ska i alla fall ha en gul klänning jag köpte här om dagen. Bild på mig och den kommer upp imorgon. Knälång med en linten volan runt halsen. Den är sommrig och fin. Ett smalt brunt skärp knyter jag till i midjan + lite armband och ett halsband på det. Najs bajs!

Ha det bra och sov så gott. Själv måste jag lägga mig nu. Ska upp tidigt för att göra en tårta och lite sånt. Ja, jordgubbstårta såklart!

Bjuder på en random bild från datorn nu.


Fick bli en bild på min lilla bäbis. Mitt hjärta. Mitt allt. Du gör mig till en bättre människa. Jag älskar dig! Mira <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0