Svar på frågan varför.

Nu sitter jag i soffan med en trött Mira bredvid mig. Från och med idag har vi en liten Diza här också. En vecka kommer hon att bo med oss. :)

Jaha, ska väll uppdatera lite om vad som hänt då. Jag och Jesper gjorde slut i fredags. Tråkigt. Vi var tillsammans i 3 år och 4 månader ungefär om jag har räknat rätt. Vi vart tillsamans 16 februari 2008. Livet har sin gång och jag ska nu låta allt som händer hända. Leva livet och försöka ha så kul som möjligt. Svar på frågan varför då. Vi behöver tid ifrån varandra så man kan säga att vi har tagit en paus på obestämd tid. Vi får se hur det slutar, framtiden vet vi inget om.

Nog pratat om det. I torsdags så åkte vi till strängnäs på kvällen för lite fest eftersom att vi hade avslutning. Det var trevligt. Mindre trevligt var alla jävla myggor. Jag har minst 20 myggbett. Dom kliar som idioter och jag har tagit ett piller mot klådan. Fötter, ben och händer är fulla av bett. Inte kul alls. :( Jaja, dom är snart borta och snart är Peace And Love här.

Dit längtar jag och jag ska ha så jävla kul där. Bara ca 2 veckor kvar. Rättare sagt 16 dagar tills själva festivalen börjar. Vi kommer vara där om 14 dagar. Ska ju som sagt jobba där med Cissi så nu har jag kollat upp alla banden som jag kan se. Jag längtar sönder tills jag kan se:

Volbeat
Mustasch
30 seconds to mars
Teddybears
M.I.A.
The Sounds


Det är dom som jag vet med säkerhet att jag kan se eftersom att tiderna för själva spelningarna inte har kommit upp än. Visst kan jag se många mer men det är dom här jag är mest intresserad utav. Mest vill jag se Volbeat och jag längtar sönder tills jag får se dom!!

Bjuder på lite sommarbilder.


Kommentarer
Postat av: Melinda

va synd:( Men vad hände? och vem var det som gjorde slut? tycker så synd om er!

2011-06-20 @ 20:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0