Nu var det ett tag sedan

Hej på er alla fina. Ja, fina. Det är ni!
Det var ett bra tag sedan jag skrev här. Jag har inte haft något speciellt att skriva om eller haft inspiration till något. Jag har under denna paus umgåtts med vänner. Taggat och nojjat inför peace and love som jag och Cissi åker till på söndag. Jag är lite nervös, det kan jag inte ljuga om. Jag kommer förmodligen ha skitkul och skitont i mina leder men det ska jag strunta i för jag ska ha så kul att det övervinner min smärtkänsla.
Vilka ska till p&l förresten? Själv vet jag ganska många som ska dit, typ 75-80% av mina kompisar och bekanta ska dit. Digitalkameran följer med eftersom jag inte vill eller får ta med min systemkamera. Jag är ingen pressfotograf så därför får jag inte ta med den och jag vill inte ifall den blir stulen, går sönder you name it.
Jag och Cissi har gjort våran checklista nu i alla fall. Den ser lång ut men den är inte så lång, det är mest småprylar. Allt ska stå med! Annars glömmer man alltid något.
Jaja, det är sent och jag ska sova. Kommer nog ett inlägg imorgon. Puss och kram på er. Kom ihåg ni med samma problem som jag (leder), be strong! Det gör ont och man får klaga men klagan minskar inte smärtan! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0