Goddagens

Hej hej. Sitter nu här efter att ha haft ett morgongympa pass med Cissi. Körde wii. Jobbigt men kul!

Igår var jag i Västerås med Cissi och Linn. Det var mysigt. Köpte en tröja och hårfärg så jag kunda färga utväxten. Nu är den borta. Vi köpte Spicy Hot och satte oss utomhus och åt i det fina vädret. Det var trevligt och riktigt gott.

Igår kväll drog jag till Cissi, vi mötte upp Linn hos Jonas och sen solade vi lite. Drog hem till mig och chillade lite. Glodde film och sådant.

Cissi kommer senare ikväll och då kanske Bea hänger med. Tror hon är sugen på att skaka rumpa till Just Dance 2.

Nej nu ska jag göra annat. Ha det så bra så länge. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Jenny Pousar

Cooooool bild :) <3

2011-06-10 @ 08:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0