Trötthuvud

Hej på er alla fina. Nu gick det att lägga in lite bilder så här har ni en bild på mig och Cissi under tredje dagen på peace and love. Lite lagom trött sådär efter att ha vaknat utav att det var en swimmingpool i tältet utav svett. Jag skojar inte, det var en bastu i tältet på morgonen.



Just nu sitter jag med benen uppslängda på bordet och arslet i soffan. Mamma står i köket och ska laga mat. Det blir kyckling idag, gott!!!

Idag har jag hittils inte gjort mycket. Mött mamma vid Ica Maxi. Annars har jag vart inne hela dagen. Min förkylnng sitter just nu både näsa och gillar att få mig att nysa. Oh, jättekul.

Nej ni. Nu ska jag slänga på en rulle och mysa. Ha det så bra.


Veronica Maggio

Veronica Maggio

Nu gick det inte att ladda upp fler bilder för detta inlägg. Mer kommer upp under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0