TIDSINSTÄLLT FÖR ALLA NATTUGGLOR!!!!

FAKTA

Smeknamn:
Jossa/Jossan
Födelsedag: 11 januari 1993
Bor: Eskilstuna
Arbete: Jobbar på brännan.

FAVORIT…

Färg:
blå, vit, röd, svart, grön typ.
Plats: sängen
Drog: coca cola
Fordon: bryr mig inte mycket. Gillar min cykel haha
Film: oj, svårt. Kan inte välja, måste jag så får det bli Lejonkungen typ haha.
Djur: hund och katt
Affär: Gina Tricot isf.
Serie: Big bang theory, Grey's anatomy.
Café: Går aldrig på café.
Skor: converse

BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
Ja
Gnälla: Ja ibland
Skrika: Det kan hända.
Sova: Jajamen!
Drömma mardrömmar: Händer någon gång ibland.
Drömma sexdrömmar: Inte vanligtvis nej.
Försöka vara annorlunda: Nej, jag är mig själv.
Klä dig i svart: Ja ibland
Hata folk: Nej.
Lita på folk: Ja ganska ofta i alla fall.

NÄR…

Åt du senast:
Nyss, godis
Läste du en bok senast: var ett tag sedan
Var du på konsert senast: Förra veckan.
Köpte du något senast: Idag, en godispåse.
Kysste du någon senast: Kille: Innan jag och jesper gjorde slut. Tjej: P&L
Svor du senast: Vet inte, idag kanske
Sjöng du senast: Vet inte, kommer inte ihåg om jag gjort det sedan jag kom hem ifrån p&l.
Klagade du senast: lite igår kanske. Vet inte så bra.
Är det sommar: jajamen

VEM…

Saknar du:
Ingen speciell.
Rörde dig sist: min vovve
Kysste dig sist: Jesper
Gjorde dig riktigt glad senast: det vet jag inte, många som gör mig glad
Fick du sms från senast: Cissi

HAR DU…

För många vänner:
Kan man ha det?
Tvångstankar: nej det tror jag inte hehe.
Någon annan psykisk sjukdom: nej
Färgat håret: Ja
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Hål i öronen
Egen dator: Ja
Gjort bort dig rejält: Ja det har väll alla?
Bra självförtroende: lite lagom sådär va?
Kysst någon: Ja
Haft sex: Ja
Köpt kondomer: ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: Nej
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Ja
Velat vara otrogen: Nej

HUR….

Går du:
Med fötterna på marken
Fördriver du tiden: facebook
Mycket pengar har du: Vet inte
Tjänar du pengar: nej inte för tillfället.
Ofta diskar du: Diskmaskinen gör jobbet åt mig.
Ofta städar du: inte ofta
Ofta träffar du din familj: varje dag typ
Mycket äter du: så mycket jag behöver.

ÄR DU..

Förstående:
Ja
Öppensinnad: tror jag väll
Arrogant: vet inte vad det betyder
Osäker: ibland, beror på situationen
Blyg: Ibland
Smart: smartast utav alla host.
Sentimental: ännu ett sånt där konstigt ord
Pratglad: ibland.

 

gammal bild på mig.

Om folket undrar varför jag har så många bilder på mig så är svaret detta: Det är min blogg som handlar om mig. Därför har ni då även massa bilder på mig här i min blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0