Hemma

Nu är jag hemma efter både lång och kort vecka i Borlänge. Peace & Love var både skitkul och skittråkigt. Konserterna var awesome men att jobba och bo i tält + bajamajor var mindre kul. Jag överlevde och jag mår bra utom en förkylning som har satt sig i min näsa.

Banden jag har sett då:

Volbeat
All time low
Teddybears
Veronica Maggio
The sounds
Social distortion
Mustasch

Hann inte med så många fler men det var kul endå.

Jobbet då:

Fick kolla i väskor efter grejer man inte får ha med sig, fick hjälpa till att stänga väskor och packa ner allt vi drog upp. Fick visitera typ 50 000 människor. En dag fick jag och Cissi springa och hämta kaffe när det inte fanns något för oss att göra. Fick vakta utgången också. Helt okej jobb men det var grymt jobbigt. Stå upp hela tiden och vara trevlig fast man bara ville trycka upp långfringet i ansiktet på alla till slut. Arbetsledarna var härliga människor.

Våra tältgrannar var grymt sköna människor dom. Vi hade trevliga kvällar ihop. Cissi fick nya namn som Extra cigg och Ecstacy. De trodde att hon hälsade sig själv som det när hon egentligen sa Hej Cissi. Så fel man kan höra ibland.

Jag orkar inte lägga upp alla bilder här idag men de kommer en efter en.

Just idag får ni nöja er med en bild från Mustasch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0