Sweet dreams

Nu är det sent och imorgon är det jobb med hemsidan som väntar. Måste försöka bli klar snart. Tur att det inte är så mycket avancerade grejer som ska dit :)

På onsdag kommer Miras uppfödare med en utav hennes hundar hit. Vi ska träna Mira lite inför utställningen den 26 februari. Det är ju bra att börja i lagom god tid.

Jag ska i alla fall sova nu. Jag är riktigt trött och ögonen svider efter att ha sett ytterligare tre avsnitt Buffy. För er som undrar så är jag på Säsong 5, avsnitt 20. ;)

Imorgon kommer som sagt Josse och Kasper hit en stund och på kvällen är det bowling med några kompisar. Kommer nog att bli trevligt.


Ignorera det där äckliga i hörnet utav bilden. Akvariet läckte där så pappa lagade det med vit silikon. Jag vet, det är skitsnyggt ;)

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej! Nu är vinnaren i Houseofyaya-tävlingen avslutad. Kika in och se om du vann:

http://adaras.se/2011/february/hon-vinner-ett-valfritt-smycke.html#comment



Du får gärna vara med i mina nya tävlingar som finns i vänsterspalten. :)

Kram <3

2011-02-01 @ 10:54:23
URL: http://adaras.se
Postat av: Linnea - Livet som hobbyfotograf

okey va jobbigt att ha haft det länge!

Jag är lite rädd för det, för jag har själv psoriasis och då är det större risk att man får reumatism, därför är jag lite intresserad av hur det är! ;)

2011-02-01 @ 10:57:50
URL: http://linneamarksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0