Så ja.

Nu har jag sett första filmen, lika underbar som jag minns den :) men om jag minns rätt så är tvåan bättre. Aja, det visar sig imorgon. Ska även tvätta och städa rummet imorgon. Kanske hinna med att jobba lite med hemsidan också.

Jag har nu upptäck att snart får jag ihop hela håret till en toffs. Förut har själva underhåret varit så kort att det endå faller ur toffsen efter en stund. Om någon månad kan jag även få in det i en toffs utan att det ramlar ut. Inte för att det skulle bli en spec. snygg toffs men det kan vara skönt att få ihop det ibland när man endå bara ska vara hemma.

På tal om hår, mitt är jättelent och fräscht nu efter min kur i badet. Ja, ni som vill veta hur jag gör:
1. tvätta håret noga med schampoo.
2. ta i hårinpackningen och sprid runt det så hela håret täcks.
3. sätt extra mycket i topparna eftersom det är där det är slitet.
4. låt verka i ca. 20 min.
5. sjölj ur och ha i balsam i ungefär en minut.
6. klart!

Inte så svårt. Ansiktet då:
1. tvätta noga med en ansiktstvål.
2. applicera ansiktsmasken.
3. låt sitta på i ca. 15 min.
4. tvätta av och skrubba ansiktet ordentligt så att hudrester och smuts försvinner.
5. torka och dutta på ansiktsvatten för att stäga porerna.
6. smörj in med en ansiktscreme.

Ja kroppen kan ju alla, tvätta, raka, skrubba, smörj. Så är det för mig i alla fall.

Nu ska jag säga godnatt så ses vi alla imorgon! :)



bjuder på en bild jag och Cissi tog förut i studion när vi lekte med massa grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0