Lite segt..

Det är lite segt med inlägg osv. just nu.

Idag har jag i alla fall vart på bio med min syster och hennes kompis, vi såg som sagt Megamind. Den var helt okej, så som en barnfilm brukar vara.

När vi kom hem från bio'n så va farfar här med present till mig eftersom att jag fyllde år i tisdags. Jag fick ett presentkort på guldfynd och lite pengar. Blir stt köpa en ring för presentkortet.

Imorgon får vi mer besök och mer tårta. Min mormor och hennes man ska komma plus min morbror med hans familj. Vet inte om de andra morbröderna kommer också. Det åretstår att se.

Ska strax ta och sova, upp tidigt imorgon för att baka tårtan. Dagens bild får bli en på ena kissen Cissi.



Bjuder även på en bild på andra kissen Casper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0