Kvällspromenad

Hej, kom precis in efter en kvällspromenad med Mira. Träffade nämligen Dedde en snabbis. Vi gick runt och pratade lite. Vi ses ju inte lika ofta längre. För er som undrar vem Dedde är så kan jag berätta att det är en utav de bästa vännerna jag har. Vi har känt varandra sen vi var ungefär 6 år. Det var inte förens kanske i trean, fyran som vi började umgås mycket med varandra. I högstadiet var vi nästan varje dag efter skolan och i skolan eftersom vi gick i samma klass.

Nu ligger jag i soffan och ska slå på en film sen dags för sängen. :) Filmen jag ska se idag heter The Child's Eye. Det ska tydligen vara någon japansk skräck. Får vi se om den är äcklig då, japanerna brukar ju göra äckliga filmer.



Bjuder på en bild på mig från när jag fyllde år. :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

så stora ögon du har :D

2011-01-20 @ 06:50:47
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0