How I feel today.

Hur jag mår idag: Idag är det ungefär som det brukar vara. Jag känner av en svag smärta i knänen och i höften men inte så att jag lider utav det. Ja gtar min medicin som vanligt och låter helt enkelt bli att tänka på det. Det är ju när man går runt och känner efter om smrtan finns där som den faktiskt gör det.

Idag är det bestämt att nästa gång Mira ska löpa, om ett halvår ungefär, så ska hon ju som vi bestämde innan bli med valpar. Då hade vi först tänkt att hon bor hos sin förra ägare eftersom det är hon som vill att Mira ska ha valpar. Så blir det inte, hon bor här med sina valpar.

Jag och mamma ska då gosa vaplar heeeeela dagarna hihi. Det blir inte förens i augusti någongång som valparna ska komma.

Här får ni en bild på Mira som valp, hon är den till vänster! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihii, då lär ju jag och kasper komma hela tiden och goooosa med dem :D

2011-01-31 @ 15:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0