Hemma igen

Har nu vart på en liten promenad med Mira till hemköp. Det här är första gången hon fick vänta utanför själv medans man har vart inne och handlat. Jag tror det gick bra, var bara inne i affären i 5-10 min. Fast sen när jag kommer ut och byter koppel på henne så försöker hon springa in i affären. Tror att hon trodde att det var därför jag hämtade henne. Tokmaja den där hunden. På vägen hem sen träffade hon en liten hund, 1 år var den, och den busade upp henne. På gräsplanen sen fick hon springa lös, tokspel där va.

Nu är jag hemma och tinar upp en kycklingfilé i micron. Ska göra kyckling i ugn med quinoa. Mums. När jag gör det så brukar jag göra en sås i formen som kycklingen får ligga i. Den kan man sen använda till riset/quinoan som man har till. Det är gott!


Bild från igår på mira när hon skulle dyka ner i snön efter någon kockla eller något. ;)

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

härligt, det är bra här med :D visst är dem! vad gör du?

2011-01-24 @ 15:38:19
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0