God eftermiddag.

Hola amigos.

Sitter i soffan med föräldrnar och Jesper (pojkvän). Det är handboll på TV'n. Om det är speciellt intressant vet jag inte.

Idag har vi käkat pizza, mums.

När Jesper åkt hem ska jag ta ett bad med ansiktsmask och hårinpackning + raka benen tror jag. Har lite ont i höften idag så då passar det med ett varmt bubbelbad.

Tror även jag ska börja träningscykla mer för att träna upp höften och knänen. Det är ju oftast där jag har ont. Någon som har testat cykling för att få mindre ont? Funkade det för er? Jag uppdaterar er mer om det när jag hållt på ett tag och vet om det ger resultat eller inte.

Nu kommer det lite bilder på Mira och Doris.



Så där får ni se sex bilder på vovvarna under dagen. Den första bilden är på pappa och Mira hemma hos min gammelfarmor. Jag har bilder på henne och Mira också men lägger inte upp dom för att hon inte vill att bilder på henne läggs ut på internet.

Skriver mer sen. Hejdå!! :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

gott med pizza :)

2011-01-23 @ 20:06:38
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0