Bad

Nu har jag tagit mig ett varmt bubbelbad med hårinpackning och ansiktsmask. Skönt var det och att bada mjukar upp lederna och eftersom att jag har haft ont i höften idag så tog jag ett bad. Det är ett tips för er som har ont i lederna. Tro mig, det funkar faktiskt. Eller så kan ni som har möjlighet till det ta en bastu. All värme är bra!

Nu ligger Mira bredvid med sitt huvud i mitt knä. Hon sover just nu men nyss satt hon och slickade bort all min hudcreme på ena armen. Hon är mysig hon :)

Nu väntas Morden i Midsomer med mamma.


På denna bild stod Mira och skällde på två st. tjejer som red förbi med sina hästar. Hon är som jag, rädd för hästar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0