AJ!

Slog i min häl där jag har det värsta skavsåret nyss när jag smörjde in fötterna. Fy fabian vad ont det gör. Det dunkar i hela hälen och jag kan innte luta foten mot något utan at tdet gör svinont. Det är så inte okej!

Hur som helst, ska se ett avsnitt Buffy nu. Orkar inte duscha idag utan gör det imorgon.

Satt och kollade på min systers bilddagbok nyss. Kom att tänka på hur onödiga bilder dom där småfjortisarn tar. Dom tar en bild lite snett uppifrån där man enbart ser deras toffs och hur dom håller upp kragen på tröjan mot munnen. Så läger dom upp den och typ frågar: är jag söt? HAHAHA! Hur ska man kunna se om någon är söt om mn inte ens ser dom?
Syster hade dock något annat som text men det är många som gör så. Jag fattar inte! Gör ni?

Skriver ett godnatt sen, :)


Bjuder på mig själv idag. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0