Snö..

Hej hopp. Här har det snöat men det gör inte mig något. Det är än så länge bara januari och alltså fortfarande vinter. Till vintern hör snö. Positiva tankar här.

Idag ska jag till banken och hämta ut mina pengar. Eftersom att jag har fyllt 18 så måste jag dit och fixa massa grejer med kort och sånt.

Jag håller på att redigerar massor med kort, det går bra men det är segt.

Jag kommer inte att ha tid att blogag så mycket men det kommer upp lite tidsinställda inlägg sen. Innan jag går slänger jag in en Dagens outfit.

Hur jag mår idag: Idag har jag träningsvärk efter bowling och efter simningen. Då vet jag att det har gett något till mina väldigt starka och synliga muskler. Lederna är okej, dom är varken bra eller dåliga så därför blir det en okej-dag-idag.


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: den bilden är så läskande:D haha

2011-02-04 @ 13:10:58
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0