Blåsväder

Hej på er alla där ute. Idag blåser det storm ute. Mira tyckte det var kul i början med alla löven men sen ville hon bara in, precis som jag. Vi förstår varandra så bra ;)

Snart ska jag ta min lunch, lasange. Det är faktiskt en utav mina favortiträtter.

Ikväll blir det nog bowling med några kompisar. Innan det så slänger jag ut en dagens outfit och en "hur jag mår idag". Jag kan inte slänga in ett hur-jag-mår-inlägg direkt på morgonen för jag vet faktiskt hur mina leder är då. Dom är alltid stela och jävliga på morgonen innan man kommer igång.

Nej, ska snart ta mina värktabletter, för er som undrar vad jag äter för mina leder så är det Naproxen. Dom funkar helt okej. :)
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0