Sista dagen

Hej på er. Imorgon är sista dagen i mitt liv som jag har sommarlov. Om jag nu inte skulle få för mig att bli lärare vilket jag inte tror. Jaja, om mindre än ett år tar jag studenten och sen är jag arbetslös. Wiho...

Min lilla kissemisse snarkar. Ohyeah. Han är gullig han. Ålar sig och gosar så fort man lägger handen på honom. Sen sparkar han på mig för att jag ska flytta mig i soffan så att han ska få mer plats. Han har redan halva soffan haha. Ja, han är en liten egoist. Vill ha allt för sig själv höhö. Jag älskar han, han använder just nu min höft som huvudkudde.

Okej jag skoja. Han är busig nu och hängde sig fast i min underarm. Illa.


Bild från igår. Jag på den.

Kommentarer
Postat av: Tua

sv: det är helt okej:)

haft en bra helg?

2011-08-22 @ 23:58:21
URL: http://tuaeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0