Lista

Tidsinställt.

Namn: Josephine Amanda Christina Pousár

Piercingar: I öronen, tre stycken.

Tatueringar: En på skuldran

Längd: 170 cm ungefär.

Skostorlek: 38-39

Hårfärg: Blond

Fräknar: Nej

Motto: Gör allt så länge ingen skadas utav det.

 

Kär? Nja, nej

Önskar du att du bodde någon annanstans? Sometimes, vem gör inte liksom?

Tycker du att du är attraktiv? Ibland, inte på morgonen kanske när man kvällen innan inte orkat tvätta bort sminket.

Dricker du? Ibland

Röker du? Ja

Vilket schampo använder du? Det är olika, just nu Wella. Någon utav sorterna för slitet hår.

Vilken parfym använder du? Har tre olika, Avrile Lavigne Black Star, DKNY den som luktar grönt äpple och Adidas

Vad är du rädd för? clowner, spindlar och höjder

Gillar du att tvätta? det funkar ibland

Gillar du berg- och dalbanor? Om jag gör!

 

Senaste...

Filmen du hyrde? Vet inte

Filmen du köpte? Vet inte

Låten du hörde: På spotify var det Volbeat tror jag.

Låten du laddade ner? har spotify så laddar inte ner

Personen du ringde? Bea

Personen som ringde dig? Cissi

TV-program du såg? Någon dokumentär pappa glor på just nu

Person du tänkte på? Vet inte, tänker olika hela tiden

 

 

Favorit...

Låt: Fallen med Volbeat

Sak att göra: Olika

Sport: Hockey

Dryck: Coca Cola

Kläder: Myskläder eller klänningar

Film: Oooh, vet inte. Gillar många olika

Bil: Inte intresserad

Serie: Big Bang Theory, Buffy The Vampire Slayer, Grey's Anatomy

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Ja

Gråtit över en flicka? Jag vet inte, säkert men inte för att jag vart kär eller så

Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? Nej det kan jag inte påstå

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL? Ja, vi va bästa vänner i några år men gled ifrån varandra

 

Antal...

Gånger du varit kär? Två

Gånger ditt hjärta brustit? Det har väll aldrig brustit

Hjärtan brustet på grund av dig? Vet inte

Tjejer du kysst? Som att jag räknar, det är många när man är på fest. Inte för att jag är värsta slampan som går runt till vem som helst. Ni fattar vad jag menar.

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Typ 3-4 stycken

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ett antal i sån där Du fyller blabla när man va liten. En gång när jag och en kompis räddade livet på en kille.

 

Senaste...

Boken du läste? Håller på med Mamma sa att jag var sjuk

Personen du fick e-mail av? Reklam

Personen du fick brev av? Sjukhuset

Personen du fick sms av? Cissi

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Idag

Saken du köpte? Cigg

 

 


Vad har du gjort idag? Står i inlägget innan
Var det kul Ja

Brukar du svära mycket? Det beror på

När stiger du upp på morgonen? Ibland 10 ibland 13. När jag ska till skolan är det 07

Vad har du på dig? BH och leggings

Vad ska du göra ikväll? Sova

Vad är du allergisk mot? Lite känslig mot vissa melonsorter och pollen

Var har du ont? Fotleder och knän just nu

Använder du hårspray Jajamen

Kan du stå på händer? Nej

Håkan Hellström eller The Ark? The Ark isåfall eftersom Håkan inte kan sjunga

Salt eller socker? Det beror på

Gillar du ketchup? Japp

Är du glad nu? Är jag väll

Var du glad igår? Ja

Vad dansar du till? Musik

Stockholm är... ? Nära Eskilstuna

Göteborg är... ? Underbart

Kan du sjunga? Alla kan, hur det låter är en annan femma

Spaghetti eller makaroner? Spaghetti

Land du vill besöka? USA


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

fin bild:)

2011-08-09 @ 20:30:06
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0