Idag då

Idag har det spöregnat nästan hela dagen. Hade tänkt och pilla lite med nya designen men orkade inte. Har kollat på film, bland annat X-Men 3. Där måste jag påpeka en sak men det tar vi längre ner. Hjälpte även mamma att laga mat eftersom pappa har ryggskott.

Fixade mina naglar igår kväll/natt också. Ska fixa en bild på dom imorgon. Gråa är dom nu med lite små detaljer på.

Angående X-Men. Ni som inte har sett nyaste och planerar att se. Läs inte, kan bli en liten spoiler
.

I trean, den jag såg idag, så är Professor X fort. flintis och rätt gammal när han kan gå. Ni som sett de gamla vet att han är förlamad i benen. I nyaste filmen är han ung, kanske 20-25 år med hår och hela kittet på huvudet och blir då skjuten i ryggen så han blir förlamad och hamnar i rullstol. Han har hår och är ung i nya men skallig och rätt gammal i trean. Suck, vilka problem jag kommer på hela tiden haha. :P Haha bara smådetaljer man stör sig på när man nyligen sett alla filmer i en följd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0