Grönan imorgon

Hej på er. Imorgon 09.07 sitter jag och Cissi för att spendera ett dygn i huvudstaden. Dag 1 spenderas på grönan sedan sover vi hos F&F. Dagen efter blir det hemgång. Jag ska åka allt. Cissi ska åka allt. Vi ska åka allt. På kvällen är det Dia Psalma som gäller. Typ aldrig hört dom men grannarna ifrån p&l vill se dom. Dom spelar ju endå på grönan så är det dåligt åker jag och Cissi om allt.

Det kommer att bli en rolig dag tror jag. Får ju åka karuseller, då kan det inte bli tråkigt.

Nej nu ska jag ta och bädda ner mig i sängen så man är lite pigg tills imorgon.

Ha det bra!


Insane, ett måste!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg och rolig ska göra den till min uppgift!! :D

2012-05-07 @ 13:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0