Grönan + födelsedag.

Grönan i tisdags var kul. Vi sov inte kvar där som det var planerat utan tog 22.51 tåget hem. Vi åkte i princip allt utom en bergochdal-bana. Det var över en timmes väntetid så vi sket i den. Twister hette den.

Insane åkte vi två gånger så vi skulle få sitta på båda sidorna. Vi köpte mes oss max och åt på tåget hem. Vi hade picnic med oss in på grönan också så vi skulle slippa köpa mat där inne. Det är så dyrt. Glass köpte vi däremot.  Dia Psalma såg vi inte. Grannarna såg dom men jag och Cissi åkte massa istället. Gäller ju att passa på när man väl är där.

Idag fyller min lillasyster 15 år. Grattis på henne. Ikväll kanske man drar ner på Å-festen. En slags "festival" liknande grej Eskilstuna har varje sommar. Håller på ett par dagar med lite karuseller och uppträdanden. Cissi ville att jag skulle ta med henne till Vainot. En hårdrocksbar vi har här i Eskilstuna med snygga killar. Typ Dregen-killar. Dreggel dreggel.


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om ett smycke från min webbshop:) <3

2011-08-06 @ 20:03:21
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0