Gör som kissie

DAGENS VILL HA: pengar
DAGENS KLÄDSEL: Ljusa jeans och en blå tjockare tröja med ett smiley-tryck på
DAGENS SMINK: Puder, mascara och kajal

DAGENS FRISYR: platt

DAGENS HÄNDELSE: klippte mig
DAGENS LÅT: vet inte
DAGENS PLANER: klippa mig och sova
DAGENS SAKNAD: pengar

DAGENS DUMMASTE: det sega i huvudet
DAGENS DROG: mat
DAGENS ROLIGASTE: vet inte, vart en ganska tråkig dag
DAGENS FAVORIT: min sköna tröja
DAGENS KÖP: inte köpt något

DAGENS GODIS: inte ätit godis idag
DAGENS HUMÖR: trött, seg men ganska glad
DAGENS ORD: omg

Snygg.


Kommentarer
Postat av: ' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet

ja snygg!!



Nu är vinnaren dragen, så kika in och se om det blev du :) Annars kommer det upp en ny tävling inom kort. Håll utkik eller följ mig via bloglovin. :*

2011-08-31 @ 11:04:25
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0