Fest igår

Igår, gick hem till Cissi i spöregnet. Blåsor på hälarna men det funkade eftersom jag fick låna ett par skor av henne senare under kvällen/natten. Hemma hos Cissi så var det hon och jag, Alex, Joel 1, Joel 2, Filip och Natta. Senare mot kvällen drog vi ut. Väl ute träffade jag på en kompis jag inte pratat med sen jag var 13-14. Det var kul. Max heter han. Cissi och jag drog hem vid ett, båda var trötta och hungriga. Jag sov över hos henne sedan kom pappa vid ett idag och hämtade mig p.g.a mina blåsor som för att jag ser bajsnödig ut när jag går. Jag har några bilder i mobilen men orkar inte lägga in dom i datorn än. Fixar det en annan dag.


två år gammal bild på mig och Cissi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0