Solväder

Hej på er. Solen är framme idag. Det är skönt. Skolan idag var ganska lugn. Den borde egentligen inte vara det för mig för Rörliga Bilden A har massa uppgifter jag måste lämna in. Jag har dock inte haft någon koncentrationsförmåga idag men har försökt mitt bästa för att komma igång men det gick ju sådär. Aja, såna dagar har vi alla någon gång.

Snart ska vi grilla korv och göra potatiskluttar i ugn. Det är alltså pulvermos man lagar till, släng i ett ägg eller två. Gör små kluttar på en plåt och in i ugnen.

Vad gö rni idag då? Solar, pluggar, chillar? Jag ska sätta igång med lite skolarbeten sen. Det behövs nog så jag inte behöver stressa med det typ en vecka innan avslutningen. Innan mitt sista sommar lov. Sjuk. Det känns som att jag förra året satt i sjuan och önskade att skolan skulle vara slut. Nu är slutet nära.

Får hoppas då att inte jorden går under 2012 som det nu sägs. Jag tror inte på det. Gör den det i alla fall så har jag levt hela mitt liv i skolan. Tar ju studenten 2012.

Nej snart ut och fota lite och så dags för lite plugg. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0