Måndag

Idag fyller Cissi 18 år. Yes! Grattis på henne!

Lördag då, festen var det ja. Den var egentligen ganska tråkig p.g.a att musiken inte var den bästa. Kändes som att han körde alla låtar på repeat. Vart lite dans, lite dricka och mycket skratt + en ny och väldig snäll person. Det var Alexandras kompis och hon och jag klickade direkt. Assnäll. Vart lite krigsskador också, min hand är inte hel i dagsläget men så blir det när folk ramlar på en. Kom hem vid halv tre och tvättade bort sminket sedan somnade jag direkt.

Igår var vi i Stockholm, huvudstaden, ocg skrev över Mira till oss. Nu är hon våran. Gosade med valpar där, så söta!

Idag var jag i skolan, hade utvecklinssamtal och det gick prima. Slutade 11.30 och cyklade hem då sen ut i skogen med vovven. Myrorna klättrade på mig och jag fick lite panik när dom närmade sig innanför mina skor. Katten följde även med på en prommis.

Nu har jag nyss ätit toast och lyssnar på ett gammalt favoritband. Sum 41. Dom har släppt en ny skiva och jag älskar den haha. Speciellt Scream Bloody Murder. Lyssna på den om ni gillar sån musik. Ni blir inte besvikna.

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0