God kvällans

sitter i totalt mörker, den enda ljuspunkt jag har är ljuset ifrån datorskärmen. Snart ska jag lägga mig för att sova. Jag är trött faktiskt, även om jag har lov och haft det i snart en halv vecka. På tisdag börjar skolan igen för min del.

Bara sex veckor kvar till avslutningen och inget sommarjobb här inte, men men. Försöker fortfarande så får se hur det går. Om inte annat får jag väll sälja alla mina ägodelar på blocket höhö. Skämt där då.

Idag har jag vart en stund med Dedde, Emelie kom sen också. När de gått så åkte jag med min familj till västerås. Skulle köpa lite bygg-grejer på Bauhaus.

Imorgon då, tvätta lite. Sola lite om vädret tillåter det. Ta det lugnt och inte ha något planerat alls egentligen.

Hur mår ni då? Jag och mina leder mår bra nu när värmen kommer till Sverige. Min kropp mår som bäst under sommartiderna. Inte lika stel och jävligt som under vintern. Nej, så jag klagar inte. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0